Sandra Gonzalez nº 10 de la llista de l'EAB

Em dic Sandra Gonzàlez, tinc 33 anys. Sòc mestra d'Educació Especial i estic Llicenciada en Psicopedagogia per la UAB.
Barberà és la ciutat que m'ha vist créixer, visc aquí des dels dos anys, i que veu ara veu com creix l'Olivia la meva filla de 17 mesos.
Vaig estudiar a Can Llobet i he format part de l'Esplai Esquirol durant molts anys.
Actualment treballo a l'escola Pablo Picasso i formo par de l'associació Barberà Creix, Lactància i Criança.
Lluito per una escola pública, de qualitat i democràtica i crec en un govern participatiu on les ciutadanes i els ciutadans puguin decidir.
Sandra Gonzalez nº 10 de la llista de l'EAB Sandra Gonzalez nº 10 de la llista de l'EAB Reviewed by Esquerra Alternativa per Barberà - Candidatura d'Unitat Popular on 7:52:00 Rating: 5

Cap comentari:

Sora Templates