Ester Diaz nº 5 de l'EAB

Em dic Ester, tinc 36 anys i sóc filla de Barberà. Vaig estudiar al Ceip Can Llobet, més tard a la Románica i em vaig diplomar en Relacions Laborals a la UAB. Dels dels divuit anys formo part de la Unió Atlètica Barberà, primer com a atleta i monitora del club, i als darrers anys com a entrenadora del sector de llançaments.
Des de el 2007 formo part de l'EAB, perquè m'identifico amb els seus valors i amb la seva manera d'entendre la política, allunyada de la resta de partits convencionals.
Crec en el projecte municipalista i d'esquerres de l'EAB com a la millor defensa dels interessos dels barbarencs i les barbarenques, i per la seva veritable aposta per la participació ciutadana.
Ester Diaz nº 5 de l'EAB Ester Diaz nº 5 de l'EAB Reviewed by Esquerra Alternativa per Barberà - Candidatura d'Unitat Popular on 17:33:00 Rating: 5

Cap comentari:

Sora Templates