Mireia Sanchez Nº 3 de la llista de l'EAB

El meu nom és Mireia Sánchez tinc 30 anys i visc a Barberà des de sempre, encara que per motius familiars vaig nèixer a Barcelona. Sóc Tècnic de Laboratori de Diagnòstic Clínic i estic estudiant Biotecnologia a la UAB. Ja fa uns anys que formo part de l'associacionisme a Barberà, vaig començar a l'Esplai Esquirol, passant per diferents col·lectius juvenils. Actualment formo part del Kol·lectiu de Dones de Barberà en el qual milito des dels seus inicis.
M'agrada Barberà però crec que hi ha molts aspectes que han de canviar, principalment pel que fa al jovent. He viscut de prop mancances dintre del marc associatiu, a més d'altres com són a nivell de feina, vivenda i oci, i penso que es hora de començar a canviar-ho. Formo part de l'EAB perquè crec que un altre tipus de política és possible.
Mireia Sanchez Nº 3 de la llista de l'EAB Mireia Sanchez Nº 3 de la llista de l'EAB Reviewed by Esquerra Alternativa per Barberà - Candidatura d'Unitat Popular on 7:58:00 Rating: 5

Cap comentari:

Sora Templates