Antonio Cuadrado "Curro" nº 9 de la llista de l'EAB

Sóc l’Antonio Cuadrado, vaig néixer a la població extremenya d’Olivenza l’any 1956. Tinc 54 anys. Visc a Catalunya des dels 8 anys i estic casat i tinc un filla preciosa. De molt jove vaig vincular-me políticament, militant en la lluita antifranquista a través de l’Assemblea de Catalunya, i vaig formar part activa del moviment popular i veïnal de finals dels setanta i principis dels vuitanta a Barberà. Treballo a l’Ajuntament de Barberà i tinc una vinculació quotidiana amb la ciutat, malgrat des de fa molts anys que visc a Sabadell. Aquesta situació entre dues ciutats, és la que m’ha portat a estar a militar activament en espais associatius i polítics de Sabadell (Associació de Veïns de Torreguitart i Entesa per Sabadell) i Barberà (Esquerra Alternativa per Barberà), i també a participar de la Plataforma Contra el Quart Cinturó, la Plataforma Antifeixista de Sabadell i la consulta popular sobre la independència realitzada a la ciutat veïna. La meva implicació a l’EAB comença just fa 4 anys quan m’identifico amb un moviment popular i de joves que desenvolupa unes dinàmiques polítiques a Barberà que no existien o s’havien abandonat per part del catalanisme d’esquerres
Antonio Cuadrado "Curro" nº 9 de la llista de l'EAB Antonio Cuadrado "Curro" nº 9 de la llista de l'EAB Reviewed by Esquerra Alternativa per Barberà - Candidatura d'Unitat Popular on 16:23:00 Rating: 5

Cap comentari:

Sora Templates