Sònia Acebo nº 21 de la llista de la EAB

Durant aquest mes de Maig els companys i companyes que formem part de la llista de l'EAB, ens anirem pressentant per tal de que totes pogueu coneixe'ns una mica millor. Com comencem pel final, la Sonia Acebo serà la primera!

Em dic Sonia Acebo i tinc 33 anys. Sóc llicenciada en filologia francesa i actualment treballo com a profe de francès d'Escola Oficial. Vaig estudiar a l'Elisa Badia i a l'institut de la Romànica del que guardo molts bons records... records de primeres associacions a les que vaig participar: el grup de teatre i el comité de solidaritat de l'institut.
He participat durant molts anys com a monitora del primer esplai que es va fundar a Barberà, l'Esplai l'Esquirol.
M'agrada la meva ciutat i vull veure-la millor cada dia.

Sònia Acebo nº 21 de la llista de la EAB Sònia Acebo nº 21 de la llista de la EAB Reviewed by Esquerra Alternativa per Barberà - Candidatura d'Unitat Popular on 15:55:00 Rating: 5

1 comentari:

  1. Ostras Sonia, que guapa estas en esa foto. No sabía que estuvieses tan comprometida con tu ciudad como para optar por la política. Como lo hagas la mitad de bien que dando clases de Français, te voto seguro.

    ResponElimina

Sora Templates